"התוכנית המצחיקה ביותר בטלוויזיה: כוכבי השכונה"
הדפסת נוחה של אשכול זה
שלח אשכול זה לחבר בדואר אלקטרוני
    האשכול הקודם | האשכול הבא
קבוצות דיון תרבות התוכנית המצחיקה ביותר בטלוויזיה: כוכבי השכונה
קורא נושא #195
The Shark
חבר חדש
950 הודעות
12.01.02, 22:07
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך עבור לצ'אט  
   התוכנית המצחיקה ביותר בטלוויזיה: כוכבי השכונה 
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 12.01.02 בשעה 22:10
 
(אבי גרייניק ועידן אלטרמן)
כל מילה שנייה מיותרת!

בברכה,


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה |

  נושא     מחבר     תאריך הודעה     מספר  
  התוכנית עם ההומור הנמוך בטלוויזיה. RmSs 12.01.02 1
  אחלה תוכנית WOW 12.01.02 2
     אוווו... זה כבר יותר ראלי :) RmSs 12.01.02 3
     מממ...קיציס גם תוכנית (הכי?) טובה.... The Shark 13.01.02 4
     אל תהרגו אותי אבל קיציס פשוט לא מצחיק!! Reut 19.01.02 18
  אחלה תוכנית DudeCode 13.01.02 5
  "יצפאן", "פספוסים" ו"חלומות בהקיציס" danielco2 13.01.02 6
     פיספוסים ? אוווץ' Guza 13.01.02 9
  נכון, ויש עוד כמה DoN 13.01.02 7
     התוכנית הכי מצחיקה היא - חלומות בהקיציס Bazay 13.01.02 8
  תוכנית טובה :), אבל לא הכי... (ל"ת) Enter 13.01.02 10
     כוכבי השכונה וקיציס בתיקן מקום ראשון (ל"ת) מנדוזה 13.01.02 11
  לא יצא לי לראות את כוכבי השכונה, חזיר בר 17.01.02 12
  מזיז הצידה זה אניי בתור עוגיה 17.01.02 13
     סתם תוכנית......הומור תת רמה.... socket 17.01.02 14
  כמו שאמרו פה-הומור נמוך. אבל אני אוהב את חזי. Bit 17.01.02 15
  אנשים :) היום הומור נמוך זה באופנה :) NIRternet 18.01.02 16
     לאוהבי פינת הבישול של חזי Flirtteam 21.01.02 19
  חלומות בהקיציס Rulezzzz!!!! DevilBoy 19.01.02 17

לובי | לפורום | האשכול הקודם | האשכול הבא
RmSs
חבר מתאריך 26.10.01
973 הודעות
12.01.02, 22:32
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   1. התוכנית עם ההומור הנמוך בטלוויזיה. 
בתגובה להודעה מספר 0
 

וחבל, גם הומור נמוך ייודע להצחיק,
אבל התוכניות שלהם בגובה הדשא.
בניגוד ל"פלטפוס" שם הם היו טובים,
בכוכבי השכונה הם איבדו המון מהכבוד שרכשתי להם.

    
   ►╣═○═○═○═○═╠◄
              Rmss       
   ►╣═○═○═○═○═╠◄


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
WOW
חבר מתאריך 25.10.01
245 הודעות
12.01.02, 22:35
לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך עבור לצ'אט  
   2. אחלה תוכנית 
בתגובה להודעה מספר 0
 
עבר עריכה לאחרונה בתאריך 12.01.02 בשעה 22:37
 
אבל אני חולק עלייך ב"הכי", התוכנית ה"הכי" לדעתי היא "חלומות בהקיציס".

בברכה,
WOW.


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
RmSs
חבר מתאריך 26.10.01
973 הודעות
12.01.02, 22:45
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   3. אוווו... זה כבר יותר ראלי :) 
בתגובה להודעה מספר 2
 

    
   ►╣═○═○═○═○═╠◄
              Rmss       
   ►╣═○═○═○═○═╠◄


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
The Shark
חבר חדש
950 הודעות
13.01.02, 13:20
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך עבור לצ'אט  
   4. מממ...קיציס גם תוכנית (הכי?) טובה.... 
בתגובה להודעה מספר 2
 
   לא הכי...הייתי נותן לה מספר 2.

בברכה,


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
Reut
חבר מתאריך 29.10.01
133 הודעות
19.01.02, 17:37
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך עבור לצ'אט  
   18. אל תהרגו אותי אבל קיציס פשוט לא מצחיק!! 
בתגובה להודעה מספר 2
 
כל שבוע מכריחים אותי לראות את זה וכל שבוע אומרים לי "דווקא השבוע לא היה משהו.."

יש קטעים מצחיקים אבל לא משהו ששוה לראות לדעתי..

אם כבר, התוכנית לילה הכי טובה שהייתה היא המקור שזה כמובן "פרפר לילה" עם טל ברמן ותלם.

אגב, השבוע תוכנית אחרונה שלהם לעונה!
אולי יהיה משהו באמת מעניין במקום..

Reut.

***רוצה להרוג חיות בקליק?
התחבר לאינטרנט זהב!
(מנכ"ל אינטרנט זהב הוא ממנהלי חוות מזור, חווה לגידול קופים בתנאים אכזריים למטרות רווח וניסויים כימיים).
http://www.isav.org.il/new-design/campitem.asp?campeignID=1***
*אתר הבית של האגודה נגד התעללות בבעלי חיים: www.isav.org.il ***


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
DudeCode
חבר מתאריך 25.10.01
1320 הודעות
13.01.02, 13:48
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   5. אחלה תוכנית 
בתגובה להודעה מספר 0
 

אבל אין כמו חלומות בהקיציס

בברכה,

עידו.


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
danielco2
חבר מתאריך 3.11.01
113 הודעות
13.01.02, 14:38
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך עבור לצ'אט  
   6. "יצפאן", "פספוסים" ו"חלומות בהקיציס" 
בתגובה להודעה מספר 0
 
הן הכי מצחיקות!!!


www.ofra.haza.co.il


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
Guza
חבר מתאריך 26.10.01
492 הודעות
13.01.02, 17:40
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעה באמצעות AOL IM לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   9. פיספוסים ? אוווץ' 
בתגובה להודעה מספר 6
 
   לפעמים זה מצחיק,
אבל הקטעים שם חוזרים על עצמם.. עושים בדיחה עם אחד, אחר כך עם עוד מישהו ועוד מישהו...
אותו דבר, נמאס .
בנוסף, הקטעים שמביאים הצופים לא מצחיקים, -כואבים-, לפעמים זה ממש לא "פיספוס" כמו שהיה בפרקים הראשונים של התוכנית .

סלאמת ,


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
DoN
חבר מתאריך 30.10.01
429 הודעות
13.01.02, 15:34
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   7. נכון, ויש עוד כמה 
בתגובה להודעה מספר 0
 
South PARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MTV2 (טוב לא תוכנית ערוץ שלם אבל אני מת שיהיה לי אותו למה יס הבני זונות המזד**נים האלה רכשו אותו)
מה שאמרת
חלומות בהקיציס
ועוד כמה

שלכם,

ה- Dude של ה- Net


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
Bazay
חבר מתאריך 4.11.01
353 הודעות
13.01.02, 16:39
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   8. התוכנית הכי מצחיקה היא - חלומות בהקיציס 
בתגובה להודעה מספר 7
 
יש גם תוכנית ישנה שמשודרת עכשיו בערוץ 6 בשידורים חוזרים נונסטופ שקוראים לה "נשואים פלוס" - תוכנית מצחיקה בטירוף!
בקשר ל"כוכבי השכונה" הם מצחיקים, אבל הם היו ממש מצחיקים רק בתוכנית הראשונה שלהם, אז הם ממש הבריקו!

אח שלי?!
אבי נימני אהבת חיי
גם אני בעד החזרת המונה


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
Enter
חבר מתאריך 1.11.01
485 הודעות
13.01.02, 20:30
לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   10. תוכנית טובה :), אבל לא הכי... (ל"ת)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

בברכה,

............................................


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
מנדוזה
חבר מתאריך 1.11.01
69 הודעות
13.01.02, 21:33
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   11. כוכבי השכונה וקיציס בתיקן מקום ראשון (ל"ת)  
בתגובה להודעה מספר 10
 


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
חזיר בר
חבר מתאריך 29.10.01
221 הודעות
17.01.02, 18:33
לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   12. לא יצא לי לראות את כוכבי השכונה, 
בתגובה להודעה מספר 0
 
אבל אני אישית מאוד אוהב את "של מי השורה הזו בכלל?" ו"סיינפלד"....

בכבוד רב!


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
עוגיה
חבר מתאריך 18.11.01
119 הודעות
17.01.02, 19:10
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   13. מזיז הצידה זה אניי בתור 
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לפי דעתי כוכבי השכונה גרוע-

אבלללללללל חלומות בהקיציס נחמד(ביחוד טל פרידמן)

ויש עוד תוכנית (10 דקות) בערוץ שש וקוראים לה אוגי והמקקים וזה מזה חמוד מצחיק וכו וכו וכו

נהג,אל תחצה חיים
אם אין לחם תאכלו עוגות


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
socket
חבר מתאריך 26.10.01
324 הודעות
17.01.02, 20:52
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך עבור לצ'אט  
   14. סתם תוכנית......הומור תת רמה.... 
בתגובה להודעה מספר 13
 
הבדיחות שם חוזרות על עצמן.... (ברדוגו תתכופף אתה מסתיר ליניב... יופי!)
בקיצור....בעעעעעעע


ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
X users like it GUI

| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
Bit
חבר מתאריך 29.11.01
795 הודעות
17.01.02, 21:57
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   15. כמו שאמרו פה-הומור נמוך. אבל אני אוהב את חזי. 
בתגובה להודעה מספר 0
 
פינת הבישול של חזי.
Add me to ICQ<-->Email me


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
NIRternet
חבר מתאריך 26.10.01
1427 הודעות
18.01.02, 22:12
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך לחץ לשליחת הודעת ICQ למשתמש עבור לצ'אט  
   16. אנשים :) היום הומור נמוך זה באופנה :) 
בתגובה להודעה מספר 0
 
חחח... חלומות בהקיציס זה הומור הרבה יותר נמוך מכוכבי השכונה והיא מצחיקה לא פחות

אבל אל תזלזלו בכוכבי השכונה... יש להם קטעים טובים ויש כאלה שלא פינת הבישול של חזי זה שחלק הכי טוב בתוכנית. הבן אדם פשוט מצחיק! והרעיונות והטקסטים מצויינים



| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
Flirtteam
חבר מתאריך 26.10.01
503 הודעות
21.01.02, 11:29
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך עבור לצ'אט  
   19. לאוהבי פינת הבישול של חזי 
בתגובה להודעה מספר 16
 
   הטקסטים
http://www.keshet-tv.com/programitem.asp?progid=499&groupid=505

בברכה, Flirt


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |
DevilBoy
חבר מתאריך 18.1.02
38 הודעות
19.01.02, 03:03
לחץ לשליחת EMail למשתמש לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש לחץ להצגת פרופיל המשתמשלחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך עבור לצ'אט  
   17. חלומות בהקיציס Rulezzzz!!!! 
בתגובה להודעה מספר 0
 
אין כמו חלומות בהקיציס


בברכה,
אבי


| | | תגובה עם ציטוט | לראש ההודעה | מחק תגובה |

נעל | העבר לארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות לובי | לפורום | האשכול הקודם | האשכול הבא